
Polityka prywatności i plików cookie Mil-tek
Mil-tek przetwarza dane osobowe w ramach naszej działalności biznesowej oraz funkcjonowania strony internetowej. Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Twoje dane.
Polityka plików cookie
Czym są pliki cookie?
Nasza strona internetowa www.miltek.dk wykorzystuje pliki cookie, czyli niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie w celu rozpoznania Twojego urządzenia. Dzięki temu pliki cookie pomagają zapamiętać Twoje wcześniejsze ustawienia, wybory i zachowania, co zapewnia bardziej efektywne i spersonalizowane korzystanie ze strony internetowej. Pliki cookie są również umieszczane przez podmioty trzecie współpracujące z nami, takie jak Piwik Pro, Meta itp.
Rodzaje używanych plików cookie
Niezbędne pliki cookie
Niezbędne pliki cookie pomagają uczynić naszą stronę funkcjonalną, umożliwiając podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów serwisu. Pliki te są kluczowe, abyś mógł swobodnie korzystać z witryny i jej funkcji.
Zgodnie z prawem możemy zapisywać niezbędne pliki cookie na Twoim urządzeniu, jeśli są one ściśle konieczne do świadczenia usługi, z której chcesz skorzystać. Te pliki cookie są używane wyłącznie przez nas i są automatycznie usuwane po zamknięciu przeglądarki.
Pliki cookie dotyczące preferencji
Pliki te zapamiętują Twoje wybory dokonane na naszej stronie internetowej i pomagają zapewnić Ci optymalne wrażenia użytkownika – na przykład, jeśli dodałeś produkt do koszyka, informacja ta zostanie zapamiętana przy następnej wizycie.
Pliki cookie dotyczące preferencji nie gromadzą żadnych danych osobowych; służą wyłącznie ulepszaniu naszej strony.
Pliki cookie dotyczące statystyk i optymalizacji
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają z naszej strony internetowej, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji. Celem jest optymalizacja doświadczenia użytkownika i poprawa działania witryny.
Pliki cookie marketingowe
Pliki te służą do śledzenia użytkowników na różnych stronach internetowych, np. poprzez analizę nawyków wyszukiwania i przeglądania. Ich celem jest umożliwienie spersonalizowanego i dopasowanego marketingu – na przykład wyświetlanie odpowiednich banerów reklamowych.
Umożliwiają również ograniczenie liczby wyświetleń tej samej reklamy, dzięki czemu otrzymujesz tylko treści istotne dla Ciebie. Anonimowe dane mogą być udostępniane podmiotom trzecim.
Jak odrzucić lub usunąć pliki cookie
W każdej chwili możesz odrzucić zapisywanie plików cookie na swoim urządzeniu lub usunąć te, które wcześniej zaakceptowałeś, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Pamiętaj jednak, że usunięcie lub zablokowanie plików cookie może pogorszyć jakość korzystania z naszej strony, a także sprawić, że wyświetlane reklamy będą mniej dopasowane do Twoich zainteresowań i będą pojawiały się częściej. Ponieważ pliki cookie w dużym stopniu zapewniają prawidłowe funkcjonowanie strony, może się zdarzyć, że niektóre treści staną się niedostępne po ich wyłączeniu.
Usuń lub zarządzaj plikami cookie w Safari
Usuń lub zarządzaj plikami cookie w Chrome
Usuń lub zarządzaj plikami cookie w Firefox
Usuń lub zarządzaj plikami cookie w Microsoft Edge
Polityka prywatności
1. Administrator danych osobowych
Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO), administratorem danych osobowych jest:
Mil-tek Polska Sp. z o.o.
Torstedvej 4-8, 6990 Ulfborg
NIP: 26889855
Telefon: 96 75 82 06
E-mail: info@miltek.dk
Strona internetowa: www.miltek.dk
Jeśli masz pytania dotyczące niniejszej polityki prywatności lub sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe, zapraszamy do kontaktu za pomocą powyższych danych.
2. Bezpieczeństwo danych osobowych
Odpowiedzialne podejście do ochrony danych osobowych, gromadzonych w ramach prowadzenia działalności gospodarczej, jest dla nas kluczowe dla realizacji celów firmy i utrzymania zaufania naszych klientów.
Wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapobiec przypadkowemu lub niezgodnemu z prawem usunięciu, ujawnieniu, utracie, uszkodzeniu, nieuprawnionemu dostępowi lub przetwarzaniu danych w sposób sprzeczny z prawem.
Nie przetwarzamy danych wrażliwych (szczególnych kategorii danych osobowych).
2.1. Odwiedziny na stronie internetowej
Podczas odwiedzania naszej strony internetowej gromadzone są dane osobowe (tak jak ma to miejsce w przypadku większości stron internetowych). Dane te są wykorzystywane do dostosowania i ulepszenia zawartości strony, a także do zapewnienia lepszych wrażeń użytkownika.
Zazwyczaj zbieramy i przetwarzamy następujące dane:
- Adres IP oraz informacje techniczne dotyczące przeglądarki i urządzenia,
- Lokalizacja geograficzna,
- Dane dotyczące korzystania z witryny i zachowań online.
- Jeżeli wyrazisz na to wyraźną zgodę i samodzielnie podasz dane, możemy również przetwarzać: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania itp.
Jeśli nie chcesz, aby dane były gromadzone, możesz usunąć pliki cookie — szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce plików cookie.
2.2. Komunikacja z nowymi i obecnymi klientami
Jeśli masz pytania dotyczące naszej strony internetowej lub produktów, albo chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach, możesz się z nami skontaktować za pomocą:
- Formularzy kontaktowych na stronie,
- wiadomości e-mail,
- telefonu.
W tym celu przetwarzamy dane osobowe, aby prowadzić z Tobą korespondencję. Przetwarzamy wyłącznie dane, które sam nam przekazujesz — zazwyczaj będą to podstawowe dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu, nazwa firmy, stanowisko, ewentualne informacje dotyczące umowy, historia zakupów, dane płatnicze, szczególne ustalenia itp.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f (uzasadniony interes administratora) oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy lub działania przed jej zawarciem).
Dane przechowujemy przez okres dozwolony przepisami prawa i usuwamy je, gdy nie są już potrzebne.
2.3. Biuletyn informacyjny (newsletter)
Wysyłamy biuletyny informacyjne (newslettery), do których subskrypcji można przystąpić dobrowolnie i w każdej chwili zrezygnować.
Celem newslettera jest przekazywanie informacji o nowościach Mil-tek Polska, w tym o nowych treściach na stronie, aktualizacjach oferty, zmianach godzin pracy czy innych istotnych wiadomościach.
Wysyłamy wiadomości wyłącznie osobom, które udzieliły aktywnej zgody na ich otrzymywanie.
Podstawą prawną przetwarzania danych (adresu e-mail i imienia) jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).
Przetwarzamy dane osobowe tak długo, jak subskrybujesz newsletter. Po rezygnacji z subskrypcji przestajemy wysyłać wiadomości, a Twoja wcześniejsza zgoda jest przechowywana przez 2 lata od ostatniego użycia, zgodnie z wytycznymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakresie marketingu bezpośredniego.
2.4. Księgowość
Zgodnie z przepisami o rachunkowości jesteśmy zobowiązani do przechowywania wszystkich dokumentów finansowych, takich jak rachunki, paragony i faktury. Dane te mogą zawierać informacje osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres, opis usługi, dane fakturowe itp.
Dane przechowujemy przez okres wymagany przepisami prawa, a następnie je usuwamy.
Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego).
2.5. Kandydaci do pracy
Jeśli ubiegasz się o pracę lub przesyłasz nam aplikację spontaniczną, przetwarzamy dane osobowe zawarte w Twoim zgłoszeniu i CV.
Podstawą przetwarzania danych jest dobrowolna zgoda. Możesz ją w każdej chwili wycofać, kontaktując się z nami na powyższe dane.
Dane kandydatów są przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, po czym zostają usunięte.
Aplikacje przesłane spontanicznie przechowujemy przez 6 miesięcy, a następnie usuwamy.
Jeżeli chcielibyśmy przechowywać Twoje dane dłużej (np. w celu przyszłych rekrutacji), skontaktujemy się z Tobą, aby uzyskać ponowną zgodę.
3. Podmioty przetwarzające dane (procesorzy danych)
Współpracujemy z szeregiem partnerów oraz dostawców usług, z których niektórzy przetwarzają dane osobowe w naszym imieniu. Dotyczy to m.in. oprogramowania takiego jak Active Campaign, używanego do wysyłki newsletterów.
Jako administrator danych jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie, że Twoje dane osobowe są przetwarzane z należytą starannością.
Z tego względu stawiamy naszym partnerom wysokie wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych oraz wymagamy, aby gwarantowali odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
4. Udostępnianie danych osobowych
Dane dotyczące korzystania z naszej strony internetowej — takie jak rodzaj oglądanych reklam, kliknięcia, lokalizacja geograficzna itp. — mogą być udostępniane podmiotom trzecim w zakresie określonym w naszej polityce plików cookie. Dane te wykorzystywane są w celach marketingowych, np. do personalizacji reklam.
Współpracujemy również z szeregiem podmiotów trzecich w zakresie przechowywania i przetwarzania danych, przy czym działają one wyłącznie na nasze zlecenie i nie mogą wykorzystywać danych do własnych celów.
Udostępnienie danych osobowych, takich jak imię i nazwisko czy adres e-mail, następuje wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to wyraźną zgodę.
5. Przekazywanie danych do państw trzecich
W niektórych przypadkach korzystamy z usług dostawców mających siedziby poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) — na przykład w Stanach Zjednoczonych. Oznacza to, że Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza EOG.
Dotyczy to m.in. następujących usługodawców:
- Active Campaign
- Piwik Pro
Zapewniliśmy, że przekazywanie danych odbywa się w sposób zgodny z prawem, m.in. poprzez stosowanie Standardowych Klauzul Umownych (SCC) zatwierdzonych przez Komisję Europejską. Gwarantują one poziom ochrony danych zbliżony do tego, który obowiązuje w Unii Europejskiej.
6. Profilowanie
Dane osobowe mogą być wykorzystywane do profilowania, tzn. dostosowywania działań marketingowych w oparciu o dane takie jak imię i nazwisko, stanowisko czy obszary zainteresowań.
Celem profilowania jest poprawa jakości korzystania z naszych usług oraz dostarczanie treści i produktów najlepiej odpowiadających potrzebom naszych klientów.
Podstawą prawną przetwarzania w tym zakresie jest zgoda użytkownika zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, udzielona w momencie zaakceptowania plików cookie marketingowych w narzędziu do zarządzania zgodami.
7. Bezpieczeństwo przetwarzania danych
Dbamy o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, w tym m.in.:
Szyfrowanie ruchu internetowego: Strona Mil-tek korzysta z protokołu TLS (Transport Layer Security).
Szyfrowanie danych przechowywanych: Wszystkie dane osobowe, które gromadzimy i przetwarzamy, są szyfrowane.
Zasada minimalnego dostępu (Least-Privilege): Dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby upoważnione i tylko w zakresie niezbędnym do wykonywania obowiązków.
Ponadto regularnie szkolimy naszych pracowników w zakresie ochrony danych osobowych i zgodności z przepisami RODO.
8. Twoje prawa
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Możesz skorzystać z nich, kontaktując się z nami poprzez dane podane na początku niniejszej polityki:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych (prawo do uzyskania kopii danych),
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawo do przenoszenia danych (w celu przekazania ich innemu administratorowi),
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
8.1. Cofnięcie zgody
Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie Twojej zgody, masz prawo w dowolnym momencie ją cofnąć. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
8.2. Skarga do organu nadzorczego
Masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.datatilsynet.dk
Cookies
What are cookies?
This website uses „cookies”, which are small text files that are stored on your computer, mobile or tablet with the purpose of recognizing your device.
In this way, cookies are used to remember your previous settings, choices, and behavior, so that you generally get a more efficient user experience when you use our website.
Cookies do not contain any harmful code such as virus.
Types of cookies
Necessary cookies
Necessary cookies help make the website usable by enabling basic functions such as page navigation and access to secure areas of the website. These cookies are essential for your ability to move around the website and use the functions as intended. Necessary cookies are only used by us and are automatically deleted after your browser is closed.
Preference cookies
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website looks or behaves – for example, if you have chosen a preferred language or have clicked on which part of the country you are in. This will ensure an optimal user experience. No personal, identifiable information is collected with preference cookies, they are used exclusively to improve the website.
Statistics and optimization cookies
Statistics and optimization cookies help us understand how you as a visitor interact with our website, like which pages you visited, and which links you clicked on. None of this information can be used to identify you, information is collected and reported anonymously. The purpose is to be able to optimize your user experience.
Marketing cookies
These cookies are used to follow users across websites that are visited, for example by tracking search and reading habits. The intention is to be able to target and individualize marketing content, such as banner advertising. They are also used to limit the number of times you are exposed to an ad, so that you only get content that is relevant to you. Anonymous data may be shared with third parties.
How to reject or delete your cookies
It is possible to delete, block and manage cookies. However, please be aware that if you do so, the user experience and design of our website will probably deteriorate. As cookies are largely used to ensure user functionality, you may also find that there is content that you cannot access.
Delete or manage cookies in Safari
Delete or manage cookies in Chrome